PRESCRIPTION DEATH (SWE), PEASANT (Afrika), další kapela v jednání

25.06.19 – Praha (Underdogs) - EINE STUNDE MERZBAUTEN, DRÉN, UNCLE GRASHA´S FLYING CIRCUS

ENDLESS SWARM / GETS WORSE - split EP
REYERTA - s/t MC

Empty hall of fame - The Road

Nová nahrávka hardcorových Empty hall of fame z Libiny, vinylová premiéra...

Empty hall of fame je pro někoho možná méně známá kapela, ale věřím, že pro ty co sledují, hledají, brouzdají v podzemních vodách, vědí, že tahle kapela už nějaký ten pátek tvrdě maká ať už koncertováním nebo svými nahrávkami. Výsledkem je jejich první zářez na vinylových drážkách, který není v žádném případě uspěchaný a vygradován v ten správný čas. Deska vyšla za pomoci PHR, obal od Tofuthrashera, nejedno srdce milovníka "road-movie" zaplesá. Empty hall of fame sleduji/registruji tak nějak od jejich začátku, díky jejich demu a následně CD "There is always hope" z kterých je oproti novějším nahrávkám cítit více punkové kořeny, old-school hc s nezbytnou příměsí Black flag nebo Minor threat, které se s postupem času vytrácí a směřují k new-school ala Comebackid, Strike anywhere a jim podobné spolky. Ve výsledku je slyšet víc HC, víc melodií, víc kývaček a nesmí chybět skandované refrény, které jsou na novém EP jednou z nejsilnějších zbraní kapely. Sedmipalec navazuje na split CD s Burning steps s tím, že to kluci z EHOF posunuli zase o kus dál, parádní zvuk, hlavně bicí jsou lépe zvládnuté, ubralo se na rychlosti/přímočarosti, což je vyváženo naléhavostí jednotlivých songů, které jsou po textové stránce reflexí dnešní doby v které žijeme já i ty, mám se smát nebo brečet?! Sečteno podtrženo radši mám starší nahrávky, ale i nový materiál si ke mně cestu našel, na české poměry nadstandardní, komplexní nahrávka. Abych nezapomněl nenahrávalo se v žádném předraženém nahrávacím studiu, ale ve zkušebně, možná i to má za následek, že nahrávka působí autenticky. Pokud bys váhal nad kvalitami EHOF, můžeš si to ověřit na jejich bandcamp.

28.01.13 13:41

**************************************
**************************************