PRESCRIPTION DEATH (SWE), PEASANT (Afrika), další kapela v jednání

25.06.19 – Praha (Underdogs) - EINE STUNDE MERZBAUTEN, DRÉN, UNCLE GRASHA´S FLYING CIRCUS

ENDLESS SWARM / GETS WORSE - split EP
REYERTA - s/t MC

Dezinfekce / Svině! - Split

Receneze na sedmipalec, kterej vyšel v roce 2002 u Pohoda records. Jedná se o splitko dvou do hardcoru střiženejch kapel a to sice Dezinfekce a Svině!. Obě kapely se můžou pochlubit čtyřma válama.

Vyndavam desku z papírovýho obalu a vkládam jí do gramofonu, ještě utřu prach, aby byl pěkně čistej poslech a v hlavě už se mi honí myšlenky co o tomhle počinu napsat, jak začít, o čem psát a nebo se na to mam vysrat a jít dělat něco užitečnějšího, taky mi kručí v břiše, že bych se šel najíst, jenže lednička smrdí prázdnotou, takže asi sesmolim pár těch mejch tupejch vět. Vim, že ten úvod jsem si moh odpustit, tak, ale aspoň to není furt stejně debilní jako vždycky ne :-). Jako první jsem si poslech stranu s Dezinfekcí, protože jsem očekával, že ukojí moje hardcorový pudy a nasolí pořádnej rachot a ne nějaký „trala-la v prdeli se škrabala" jako nějaký SPS a podobně… nic ve zlim kluci :-). Dezinfekce zde představila tři parádní do hardcoru střižený songy přesně jak jsem očekával a moh jsem při tom parádně dobít baterky… Ještě je tu teda čtvrtej song, což je remix válu Buď si jistej a na rovinu řikam, že si to mohli odpustit, protože podle mě kazí celkovej dojem. I don´t need je první věc. Text je napsanej anglicky, takže jsem se ho pokusil přeložit a doufam, že jsem tomu porozuměl. Text by měl bejt o lidech, který jdou s davem a nemaj svůj názor. Následující vál Stejnej jako oni je takřka o tom samém, přetvářka, falešná tvář, mluvení o tom co se zrovna hodí do krámu. Jinak právě tenhle song se mi líbí nejvíc a může se pochlubit parádnim nekompromisnim nájezdem a celej se pak nese v parádnim tempu. Teď máš co si chtěl je vál trochu pomalejší, kterej tuhle stranu uzavírá, teda, když nepočítam ten remix, kterej podle mě stojí za vyližprdel. Jedná se o splitko, takže bych měl taky pár řádek věnovat druhé skupině a to Vodňanské bandě Svině!. Hned první moucha na kráse je to, že kapela nepřiložila texty ke svejm songům a já jsem línej hledat, když tohle píšu :-), ale zase mají hezčí obal s prasečí tématikou. První dva vály jsou parádní, rychlý, nejsou zbytečně dlouhý a uchu lahodící. Třetí písnička  nese název Šmejdi, která zvolnila z hodně vysoko nasazený laťky, ale to jsem si vynahradil u posledního válu Her-man. Nějaký resumé nakonec: „Vytírám podlahu dezinfekcí protože mi jí pošlapaly svině!"… prostě už bych se na to měl vysrat :-).

28.01.13 09:58

**************************************
**************************************