SORDO / POWERXCHUCK - split EP

D.F.C./Stolen lives - split EP

Sedmipalec, který je narvaný thrashem až po okraj, brazilský D.F.C. už to drhnou nějaký ten pátek a rozhodně je stále o co stát, thrash, thrash, thrash... Stolen lives to samé, akorát s lepším zvukem co skladba to hit.

Začíná nám třetí měsíc roku 2009 a z trenek už se začínají pozvolna sypat nové tituly z kterých budete muset utřít víc jak jednu slinu a jedním z nich je split EP brazilských D.F.C. s českými thrahery Stolen lives. Na splitu se podílelo celkem osm labelů v celkovém nákladu 500 kopií a k tomu všemu vyšla na Phobia records limitovaná edice 30 kusů s luxusním ručně číslovaným přebalem na voskovém papíře, k tomu placky a nášivky obou kapel. EP se může pyšnit barevným, kresleným obalem, který je po vzoru Municipal waste plný toxického odpadu, uvnitř jsou texty jak v originále, tak i v angličtině. Stolen live se na svojí straně představí s třemi vály parádního thrash-hardcoru. Oproti předchozímu EP "Spal svou vlajku" jsou nové vály daleko více vyzrálejší a každý z nich se může pochlubit chytlavou kytarovou vyhrávkou a k tomu neúnavně tepající bicí, nejvíce je to znát u podle mě nejlepšího válu "Je čas zemřít", který mě pokládá na lopatky při každém jeho poslechu. D.F.C. mají oproti Stolen lives o tři songy víc, takže dohromady šest pecek, ale bohužel s o něco horším zvukem. Tahle brazilská thrash-hardcore banda se dala dohromady někdy v roce 1993 a na svém kontě má šest alb, nějaké ty splitka a kazety a taky se objevila na mnoha kompilacích. Jejich poslední album "O Mel Que Vem Pera Poir" vyšlo v roce 2005 a tohle nové split EP na něj s úspěchem navazuje. Rychlý štiplavý hardocre-thrash s parádním vokálem, songy o stopáži kolem minuty. Pořád je začátek roku a je brzo na nějaké závěry, ale tahle deska si nahlas říká o jeden z nejlepších počinů tohohle roku. Pokud máte rádi thrash-hardcore, tak neváhejte a ze devět pětek můžete doma mít kus parádní muziku, že nemáte gramofon, nevadí, Stolen lives na svůj BZ a myspace dali všechny tři vály volně k poslechu.

28.01.13 10:25

ADACTA - Circullus Viciosus LP

**************************************