HUMAN FAULT – Zjevné předurčení LP

SUMMER MOSHPIT PÁRTY

HATED YOUTH / ROACH MOTEL - split LP
UNA BESTIA INCONTROLABLE - Metamorfosi LP

CLIMAX - No time for heroes

Čtyř skladbové EP "No time for heroes", které mají na triku CLIMAX...

CLIMAX dnes už skoro Pražská kapela, která toho má za sebou kurva dost, víc jak deset let na hrbu. Od jednoduchého hc-punku přes koketování s crustem, rošády v sestavě nevyjímaje, v tenhle moment už zase změna v sestavě a jiné složení než je tomu na EP "No time for heroes", kterému bude patřit následujících pár řádek. Poznávacím znamením CLIMAX je rozdílnost jednotlivých nahrávek a neustálá migrace členů, kde z původní čtveřice zbyl jen Miki, který brousí kytaru a celý ten cirkus udržuje při životě. Po příchodu Alana/basa/K.Z.O., Broumise/vokál/ASSASSINS a Dana/bicí/ASSASSINS dostala kapela nový impulz, zpátky k rychlému hc-punku s naštvaným vokálem a neúnavně tepající bicí, který mě při koncertu solidně rozsekal! Singl "No time for heroes" strčí všechny předchozí nahrávky hravě do kapsy, jak zvukově, tak obsahově. CLIMAX valí rychlí hc-punk s dobře zvládnutými refrény, podobný na kapely jako A GLOBAL THREAT, SS-KALIERT, ACTION, ARM IN ARM, CAREER SOLDIERS, MALTSHICKS MOLODOI, mám pokračovat dál? Kde jsou ty časy kdy spolu hrávali PNS, ASSASSINS, MAD PIGS, CLIMAX, PLH… víc punku míň crustu, hehe. Texty v češtině sem tam zazní anglicky řvaný refrén. Žádné blbosti, osobní zkušenosti z každodenního života, navíc je Broumisovi dobře rozumět. Nikdy mě moc nebraly obaly na kterém jsou vyobrazeni členové kapely, víc se mi líbí logo na zadní straně, lebky a flašky, hehe, hezky je vyvedený i vnitřek, kde po stranách najdeš různé fotky z koncertů, všechno v černo-bílém provedení, jak jinak, že? Deska vyšla v mezinárodní kooperaci několika labelů. První nahrávka CLIMAX na vinylových drážkách, kterou si dozajista zasloužili a v žádném případě neuspěchali, co takhle velká deska? Hlavně nepovolit, hc-punk na plný koule, to ti bude v uších znít až si pustíš tuhle nahrávku.

28.01.13 13:50

BAESTIEN ‎- Ritual LP

**************************************