***9. 10. 2020***

BOILING POINT - E.P.

Samostatné EP od Žilinských skate/thrash maniaků BOLING POINT...

Recenze na nahrávky od Žilinské skate/thrash sebranky BOILING POINT asi nikdy nebudou z mojí strany moc objektivní. Tuhle kapelu jsem si oblíbil od jejich dema "Thrash the railroads" přes flexi na Totalitarianism still continues, split EP s Portugalci THE SKROTES a koncertem minulý rok na Fluffu nekonče. Aktuální EP vyšlo ve dvou verzích, ta moje je od DOG LOVERS, která vyšla ve sto třiceti kusovém nákladu v žlutě kanárkové barvě se stříbrnou bandáží na přední straně, DIY or die! Ještě než žluto-černý vinyl položíš na gramofon, budeš s hubou do kořán zírat na trojúhelníkový výřez uprostřed desky. To, že deska vyšla u DOG LOVERS je stvrzeno přiloženou fotkou jorkšíra v oblečku s nášivkou BOILIG POINT a komentářem "sweet and dangerous", tohle mě poslalo do kolen, haha! Texty jsou krátké, jednoduché, psané s nadhledem/vtipem, ale s dostatkem kritického myšlení a ke každému najdeš komentář jak ve slovenštině tak v angličtině. A co, že ty BOILING POINT vlastně hrají, rychlý old-school hc/thrashcore se syrovým zvukem ve stylu amerických HC kapel let minulých jako byly SSD, JFA nebo 7 SECONDS, ale nezapomeň "This is Žilina, not Boston"! Desku otevírá intro z pláží, kde se na vlnách prohánějí surfaři, kteří ví, že SURF NAZIS MUST DIE. První song se pozvolna rozjíždí basovou linkou, k ní se pak přidává kytara s bicími a už to jede, thrashcore na plný obrátky, rychlejší pasáže mi místy připomínají REPROACH, nejvíc pak první song na béčku "Annihilate the fashion core  crap!", jakoby jim z desky vypadnul. Ještě nesmím zapomenout hymnu pro všechny vinylový maniaky jako si ty i já… "wax, wax, wax, wax! / touch the plastic, sniff the cover / wax, wax, wax, wax! / diagnosis: vinyl lover". Desku uzavírá asi nejmelodičtější věc "Black and white thinking", při který si budeš řádně podupovat v papučích. Konec desky, můžeš si to přehrát znova a nebo natáhnout otrhaný džíny, vzít skejt a vyrazit do ulic… fuck fashion longboards!

26.08.13 12:07

**************************************
**************************************