*****************************

Blondie & The...(nobody) / Leg lifters - split EP

Benefiční psí split EP od psů pro psy...

Tahle deska není ani tak o hudební stránce, která se bude líbit jen pár zarytým nadšencům, jako o převedení punkových myšlenek do praxe. Miluješ svého psa, tak sním nahraj písničku nebo o něm udělej song a následně to vydej na svém labelu a celý to zabal jako benefit pro psí útulek. Zdá se ti to nemožné? Tak si pořiď tuhle desku a přesvědč se, že to jde! Deska vyšla na novém labelu Dog bless you records v nákladu 250 kusů z toho 100 kusů na barevném vinylu s velkým středovým otvorem. Díky před objednávkám už se vybrala slušná částka a tak i anglický mastif Cipísek už má svojí boudu, na webu DBYR se můžeš podívat na foto. První strana s názvem "Animal shelter blues" je od BLONDIE & THE…(NOBODY). Jedna zařezávající se melodie, která se opakuje stále dokola  a do toho slyšíš vrčení, kňučení, pískání hračky nebo zvuk sypajících se granulí. Na stránkách labelu stojí: "deska je dělaná psama, o psech a pro psy!" a to přesně sedí, protože při poslechu první strany byla naše Roxy (kříženec labrador/staford) v transu, nejdříve nevěděla odkud zvuky přicházejí, poté si sedla přímo pod reproduktor a poslouchala. Druhou stranu obstarávají LEG LIFTERS, ambientí elektro song o fenečce Gee Gee s hlasem Jacquilene Coulon. LEG LIFTER jsou Justin Pearson (RETOX, ALL LEATHER, SWIG KIDS) a Nathan Joyner (ALL LEATHER, HOT NERDS). Netradiční split EP na poli hc-punkového dění s benefitem pro psí útulek. Buď půjdeš nadšeně do toho nebo si budeš klepat na čelo, tak si vyber na jakou stranu se postavíš.

03.02.13 13:47

**************************************
**************************************