SORDO / POWERXCHUCK - split EP

A Global Threat - Earache/Pass the time

Recenze na sedmipalec od amíků A Global threat, kteří už se bohužel rozpadli a zároveň se jedná o poslední EP, které nahrály je z roku 2002.

A Global threat - Earache/Pass the time EP je sice už starší počin z roku 2002, kterej vyšel u Rodent posicle records a může vám nabídnout 6 songů pyšnících se kvalitním zvukem. Hned první co uvidíte, když se vám do ruky dostane tahle věc je obal na, kterém jsou aktéři tohodle počinu zacpávající si uši a v obličeji mají výraz jako kdyby tlačili do mísy, ale takhle na to asi nekoukali :-). Tohle EP už jsem měl doma v kompu před tim než jsem si ho koupil a abych řek pravdu, tak jsem ho nějak moc neposlouchal, daleko radši jsem sjížděl album Until we die z roku 2000, které patří k mým nejoblíbenějším až do teď a mam ho furt v MP3 přehrávači. Jak je zvykem tak uvnitř přebalu najdete texty ke všem songům. No tak teď už bych se taky moh dostat k samotnýmu jádru a odpustit si ty zbytečný kecy a chození kolem horký kaše. Na EP vás čeká 6 songů což už jsem zmínil výše jedná se o vály: Earache, Social quartine, Get in tle coffin, Pass the time, Tuff crowd a Cardinal sin. Myslim, že celý EP se dobře poslouchá jako celek a těžko bych hledal nějakej béčkovej song. Hned první vál Earache mi připadá pro tuhle kapelu typickej - rychlej nájezd doplněnej o parádní svižnej zpěv. Druhej vál je takovej pohodovej na rozdíl od prvního, navíc se zde objevuje i kytarový sólíčko. Další v pořadí, už třetí písnička se nese v podobnym stylu jako první akorát mi přijde, že je v ní cítit větší odhodlání, syrovost, nasranost a taková nepopsatelná atmosféra teda aspoň pro mě - no prostě museli byste to slyšet :-). Pak bych následující songy vypustil, protože jsou v lecčems podobný výše zmíněným, ale za zmínku určitě stojí poslední Cardinal sin, kterej začíná basou a sám osobě mi přijde docela různorodej a pro mě hodně zajímavej. Toť asi vše a abych dokonal dílo zkázy až do konce a řek nějaký moudro: prostě si to pusťte :-).

28.01.13 09:47

ADACTA - Circullus Viciosus LP

**************************************