CONQUESTIO / SOBRAS DEL DESCONTENTO - split LP

SPEED METAL INVASION 2

THRASH NIGHTMARE FESTIVAL vol. 7

ACxDC / DISPARO - split EP
GRAF ORLOCK - Examination Of violent cinema vol. 1 LP

SPEED METAL INVASION 2

Po loňském slibu "my se vrátíme" je to tady! Novozélandští STÄLKER se vrací do Evropy s novým EP "Powermad" a během svého tour nebudou chybět ani v Písku. Loni tady odehráli perfektní koncert a stejný speedmetalový atak můžete očekávat i 20. září v Pí (3,14) local club. Jako support zahrají heavy/speed maniaci TORPËDO z Německa a mladý speed/metal/punk OLD HÄMMER ze Slovenska...

Autor: Petr Kolář

SPEED METAL INVASION 2
Stälker / Torpëdo / Old Hämmer

•    Datum: 20.9. 2019
•    Klub: Local club Pí, Písek
•    Start: 19:00 hod.
•    Vstup: 250 Kč

Line-up:
20:00 - 20:40 Old Hämmer (speed/metal/punk, Slovensko)
21:00 - 21:40 Torpëdo (heavy/speed metal, Německo)
22:00 - 22:45 Stalker (speed metal, Nový Zéland)

STÄLKER (speed metal, Wellington – Nový Zéland)
Až z dalekého Nového Zélandu nás poctí svou návštěvou speed-metalové trio STÄLKER. Tato kapela se dala dohromady v roce 2016 ve Wellingtonu na troskách kapely RAZORWYRE a prakticky okamžitě se dostala do povědomí fanoušků old school metalu. A to i v Evropě. Díky výbornému kazetovému demu "Satanic Panic" dostali STÄLKER lano od rakouského labelu Napalm Records a výsledkem spolupráce je naprosto odzbrojující debutní deska "Shadow of the Swords", která vyšla na podzim roku 2017 (CD,MC,LP). STÄLKER přísahají na staré klasické kapely jakými jsou Razor či Exciter. Do svého speed/thrashového projevu dokázali, kromě starých klasických postupů, vtisknout také neuvěřitelnou energii, kterou jakoby převzali od kapel z nové vlny - Evil Invaders nebo Vulture. Zkrátka a dobře, na tyto protinožce se pořádně připravte. Ze země Hobitů totiž dorazí ultra-rychlé komando, které vás srazí na kolena. A navíc s novým EP "Powermad" v zádech! STÄLKER zahrají v Evropě podruhé, a stejně jako během loňského turné, nebudou chybět ani v Písku. Džísky s sebou a zpátky do 80tek!

TORPËDO (heavy/speed metal, Německo)
Úplně nové jméno na německé heavymetalové scéně! TORPËDO je čtveřice z bavorského Norimberku, která se dala dohromady teprve v loňském roce. Jenže její sestava je složena z muzikantů, kteří již prošli několik tamních kapel. Tváře členů kapely jste mohli vidět na našich akcích jako fanoušky, a to velmi často, takže Písek pro ně není neznámou... TORPËDO chystají vydání prvního dema a zároveň usilovně pracují na nových skladbách, které nabídnou tradiční heavy metal s prvky starého speed metalu i NWOBHM. Bude se jednat o vůbec první koncert kapely mimo rodné Německo!

OLD HÄMMER (speed/metal/punk, Slovensko)
Další nové jméno na scéně. Poprvé v Písku se představí slovenské old school trio OLD HÄMMER, které na to jde bez ostychu a hudebních škatulek. Od této party očekávejte syrový a nasraný mix speed metalu s přímočarým punkem. To vše zaobalené do chrastivého zvuku starých kapel z osmdesátek. Pokud máte rádi Motörhead, Whipstriker nebo Speedwolf, OLD HÄMMER jsou kapelou přesně pro vás!

Těšíme se na Vás!
TN promotion crew

21.08.19 18:39