NIHIL ROCK MUSIC REVOLUTION

Metal christmas 2018

ARNO x DUEBEL / THE SEEKER - split EP
ONA SNOP - Geezer LP
VA - FAST FEST - compilation MC

SPEED METAL INVASION

Speed-metalová invaze zasáhne jihočeský Písek v pátek 4. května. Dějištěm zničující ofenzívy bude oblíbený Local club Pí, ve kterém přivítáme vycházející hvězdu světového speed metalu – kapelu STÄLKER z dalekého Nového Zélandu, která se vůbec poprvé objeví v Evropě. A to v Německu na Keep it True festivalu a právě v Písku! Doprovod na jihu Čech jim budou dělat domácí LAHAR a berounští MURDER. INC...

Autor: Petr Kolář (petr-kolar@centrum.cz)

SPEED METAL INVASION
STÄLKER, LAHAR, MURDER INC.

•    Datum: 4.5. 2018
•    Klub: Písek, Local club Pí
•    Start: 19:00 hod.
•    Vstup: 150 Kč
•    FB event:

STÄLKER (speed metal, Wellington, Nový Zéland)
Až z dalekého Nového Zélandu nás poctí svou návštěvou speed-metalové trio STÄLKER. Tato kapela se dala dohromady v roce 2016 ve Wellingtonu na troskách kapely RAZORWYRE a prakticky okamžitě se dostala do povědomí fanoušků old school metalu. A to i v Evropě. Díky výbornému kazetovému demu "Satanic Panic" dostali STÄLKER lano od rakouského labelu Napalm Records a výsledkem spolupráce je naprosto odzbrojující debutní deska "Shadow of the Swords", která vyšla loni na podzim (CD,MC,LP). STÄLKER přísahají na staré klasické kapely jakými jsou Razor či Exciter. Do svého speed/thrashového projevu dokázali, kromě starých klasických postupů, vtisknout také neuvěřitelnou energii, kterou jakoby převzali od kapel z nové vlny - Evil Invaders nebo Vulture. Zkrátka a dobře, na tyto protinožce se pořádně připravte. Ze země Hobitů totiž dorazí ultra-rychlé komando, které vás srazí na kolena. STÄLKER zahrají v Evropě vůbec poprvé. Po koncertě na slavném festivalu Keep it True, zamíří do Písku na exkluzivní show v ČR. Džísky s sebou a zpátky do 80tek!

LAHAR (thrash metal, Písek)
Domácí madatoři budou zase nadělovat. Šestnáctým rokem na scéně, řada skvělých nahrávek, nový materiál klepe na dveře, poctivý thrashing a neutuchající energie. Máme radost z každého koncertu Lahar, ačkoliv jsme je viděli mnohokrát. Na píseckých pódiích to platí dvojnásob. Připravte se na nekompromisní nálet pětice, která i po změnách v sestavě neztratila nic ze své pověsti. Naopak, máme tady Lahar, kteří jsou pohánění novou energií a chutí zase a znovu tvořit, opět vám vymlátit palice a do nekonečna tmelit a podporovat tuzemskou scénu. Stay thrash! Legenda!

MURDER INC. (thrash metal, Beroun)
Tihle kluci z Berouna představují kapelu, která udělala v poslední době na české thrashové scéně asi největší progres. Od roku 2011, kdy se MURDER INC. dali dohromady, vydali několik nahrávek. Druhé EP "Povolení zabíjet" je posunulo mezi přední kapely u nás a novinka, debutní deska "Umlčen navěky", zase o další level výš. A právě songy z nové desky vám přijedou MURDER INC. zahrát. Těšit se můžete na pořádně špinavý a rouhavý thrash metal starého střihu, kterým vás čtveřice nebude šetřit. Jestli si pamatujete jejich výborný set z Thrash Nightmare festivalu v roce 2015, věřte, že tentokrát přijedou MURDER INC. level 2. Hotová kapela, která je připravena táhnout tuzemský thrash metal po dobu následujících let!

06.04.18 17:39

**************************************
**************************************