LEGALIZE LOBOTOMY vol. IV.

22.05.18 - Praha (007) - MANILLA ROAD (USA), EXORCIZPHOBIA

DEAN DIRG - ...the last kid on the block LP
AC4 ‎– Umeå Hardcore EP
FUCK ON THE BEACH / TERLARANG - split LP

Koncerty Leden / Únor 2013

Reporty z konertů, které proběhly během ledna a února 2013, zahráli spolky: Thalidomide, Assassins, G.U.R. Kill Kill Kill, Hoax (US), Controlled existence, Osawatomie, Barrel, Bastard´s territory, Sinetrium.

04.01.13 - Plzeň (JAM) - Thalidomide, Assassins, G.U.R., Kill Kill Kill

Dveře Jamu rozrážíme něco kolem půl deváté. Moc lidí tu zatím není, jen kluci z G.U.R., KILL KILL KILL a  lidi z food not bombs, kteří na dnešní večer připravili pro hladovějící krky nějaký ten pokrm plus ještě pár lidí. Úderem deváté se klub pomalu začíná plnit a myslím, že to nakonec s tou účastí nebylo tak zlé i když zas moc plzeňských tváří se neukázalo, pravděpodobně zvolili jiný program na dnešní večer a klidně to mohl být koncert v lampě kde hráli MÖRKHIMMEL. Je škoda, že se v jeden den konají dvě akce, když pak delší dobu nic nebude. Dnešní koncert má pod palcem Martin (SCALP, KAZIMÍR), v pořadí druhý na tomhle místě, jen mi tu chybí větší podpora plzeňských hardcorářů, kterou by se tahle akce jistě zasloužila. První si na pódiu rozbalují fidlátka KILL KILL KILL, které během krátké doby slyším podruhé i s novým zpěvákem. Začátek setu má parádní náboj, super zvuk, thrash na plné obrátky, škoda jen že s postupem času, mi začínají nudit, ale prvních pár songů zabíjelo. Závěrem přidávají ještě cover od SLAYER. Druzí hrají alkopunx z liberce G.U.R., po roční nebo dvou roční pauze se reinkarnovali na dva koncerty, ten dnešní, zítra v Liberci a pak šmytec. Od té doby co jsme s nimi hráli v Chodově se nic moc nezměnilo, jednoduchý punkový rytmus na který je našroubovaný bordeloindí raw-punk se zkreslenou basu a dva hrubý vokály k tomu. Během koncertu dávají kolovat flašku s nějakým dryákem, hehe. Bez většího rozpakování odpalují THALIDOMIDE, které slyším po roce a něco, koukám, že už zase hrají pouze ve třech, jak jinak než parádní jízda s řadou proslovů, rádně odpíchnutý hc-punk s vlivem amerických kapel. Krom novějšího materiálu zazní i straší věci jako "Rote zora", "Základní věc" nebo "Masmediální tlak", na konec dávají k dobru cover od CIRCLE JERKS "Red tape", naposledy jsem tenhle song slyšel v podání RATOS DE PORAO, na Fluffu, paráda! Poslední hrají dnes už pražsko-mostečtí ASSASSINS, kteří to po těchhle dvou koncertech taky balí, škoda! Přišlo mi, že lidí celkem ubylo, ale nakonec si to těch pár přeživších užívá, probíhá jedna zvedačka za druhou, ASSASSINS vytahují z rukávu osvědčené pecky jako "Pod pokličkou", "Terror", "Zpověď", jasně, že nechybí ani "Není úniku", do setu zařazují i cover od Iné kafe "Sráč". V průběhu jejich hraní se mi v hlavě honí vzpomínky na těch pár koncertů, které v Plzni před nějakým časem proběhly, je to určité období mého života na které budu rád vzpomínat. Je něco kolem půl jedné, moc se nezdržujeme a valíme domů.

13.02.13 - Praha (007) - Hoax (US), Controlled existence, Osawatomie

Ve tři hodiny odpoledne si dáváme sraz s Vláďou a Ondrou na plzeňském hlavním nádraží a za pár chvil už sedíme ve vlaku směr Praha. Na hlavní nádraží dorážíme něco před pátou, nastupujeme do metra a šineme si to na Vltavskou a pak hurá na Štvanici do krytého, dřevěného bazénu, kde jsme si parádně zajezdili a zároveň se i občerstvili ze svých zásob. Něco před sedmou Štvanici opouštíme a vydáváme se na další štaci, kterou je pražská sedmička, sedáme do metra a následně přesedáme na bus a jsme tu. Dáváme pivo a pomalu na nás doléhá únava z řádění v bazénu. Kolem čtvrt na devět to odpalují OSAWATOMIE, slyším je po druhé, první setkání bylo na minulém Fluff festu, dnes je to rozhodně s lepším zvukem a i vokály jsou více slyšet. Emo-violence na dva zpěvy, Blum s Markem jako zbaveni smyslů pochodují ze strany na stranu malého pódia, deset minut bordelu a konec, tak to má být! Během pár okamžiků nastupují pražští CONTROLLED EXISTNCE, dnes slyším poprvé na živo a NOISE MASTER nelhal! Zpěvačka s trikem INSECT WARFARE, brutální, krátké grind-violence výplachy s dívčím vokálem, v sestavě najdeš členy SANGRE DE CRISTO, LIBERA IN CASUA a PALAHNIUK. Čtvrt hodinka hluku a přepouští pódium amíkům HOAX, kteří to za pár chvil odpalují. Oproti dvěma předchozím kapelám mi přijde, že nehrají tolik nahlas, ale za to zvuk je víc syrový, bordeloidní, takový starobní punk zvuk, basák to hrne ze svého aparátu bez na zvučení, zpěvák totální psychopat, hned ze začátku si dává mikrofonem do ksichtu, krev, pohyby mentálně narušeného jedince, střídavě na pódiu a mezi lidmi, hned od začátku se strhává slušný kotel v solidně zaplněné sedmičce a já jim to na víc od prvního tónu žeru. HOAX jsou jedná z mála kapel u které mám radši pomalejší pasáže než ty rychlejší, mísí se v nich vztek, frustrace a celkově mají ničivý dopad! V jejich setu nechybí songy jako "Stuck", "Fagget", "Free the land", "Fantasy", "Skills or death" nebo "Dead weight", škoda, že nezahráli mojí oblíbenou "Discipline", která vyšla na jejich třetím EP. Amíci přidávají ještě dva songy k dobru a něco před desátou je konec. S Vláďou si pořizujeme jejich kompilační LP, které nedávno vyšlo na německém labelu Adagio830, najdeš tam věci z prvních třech EP, jeden song , který vyšel jako slit EP s Sewn Leather a jeden z demo kazety. Desku ne a ne sundat z gramofonu, samozřejmě si ji pouštím i při psaní tohoto reportu a tak se mi vybavují různé střípky z koncertu. Chvilku vysedáváme na sedmičce a něco kolem půl jedenácté se vydáváme na bus, následně metro, kde se pak poflakujeme a chvilku před dvanáctou usedáme/uléháme do vlaku směr Plzeň, kam dorážíme něco po jedné a rozjíždíme se k domovům, když uléhám do postele ještě chvíli než usnu se my vybavuje dnešní koncert a pak spokojeně usínám.

16.02.13 - Plzeň - Barrel, Bastard´s territory, Sinetrium

Docela jsem se rozmýšlel jestli na tenhle koncert má cenu psát report, ale nakonec jsem se k tomu odhodlal. Už když se koncert domlouval jsem začínal tušit, že by to mohl být průser, ale domluva s kluky z BASTARD´S TERRITORY byla v pohodě, tak jsme na to kývnuli. Den D, v plzeňském Parlamentu se scházíme něco po sedmé, dáváme kratičkou zkoušku cca 3-4 songy, protože v naší zkušebně se zrovna předělává strop a tak nás tam nepustili. V Parlamentu jsem na koncertu potřetí během krátké doby, ale tenhle klub mi k srdci rozhodně nepřirostl, spíš naopak. Hned od začátku je barman nepříjemný jak hovno v trenkách, nejdřív mi místo kila pade vrací pade, když ho na to upozorním tak jako otráveně mi to kilo vrátí, podruhé mi účtuje za malý pivo dvacet pět korun, prostě vstřícnost nadevše, zřejmě nevypadám jako opravdový metalista, tudíž tu asi nemám co pohledávat, ale je problém, že tu hrajeme s kapelou a já ho holt celý večer budu srát no. Kolem deváté začínají SINETRIUM, v kapele jsou samý mlaďoši kolem osmnácti. Pokus o thrash se silným vlivem zábavových kapel, mají to málo vohulený, takže, kytary nejsou moc slyšet a zpěv je zas moc vytažený. Čtvrthodinku tak nějak skousávám, ale tu následující půl hodinu už trpím. Nemůžu opomenout zpěv v lámané angličtině, nechybí ani skvělý refrén "hej, hej, hej" a všechno to završuje představování jednotlivých členů kapely, tohle prostě nemusím a sere mi to u jakýkoli kapely. Přežil jsem to, nastupují BASTARD´S TERRITORY zvukově jsou úplně jinde, chápej lépe na zvučeno. Muzika je podobná jako u SINETRIUM akorát je znát, že kluci jsou starší a mají už něco za sebou, takže to nezní tak neumětelsky, ale stále je to vesnický thrash jak poleno, v jednom songu přichází i pokus o roztleskání přihlížejících, tak na to nemám, další úmorná třičtvrtěhodinka. Jako poslední vystupujeme mi jakožto BARREL, lidí ubylo zřejmě dorazili na hvězdy před námi, no nic rozbalujeme fidlátka, připravujeme se na výstup, stále nám do toho pouští muziku, tak se Sky vydává za barmanem, aby nám to vypnul a jestli by mohl ztlumit ty světla, barman vypne úplně všechno, že je úplná tma, tak za ním jdu jestli by teda nemohl rozsvítit, nasraně na mě křičí, že jsme chtěli mít zhasnuto, nakonec rozsvěcuje a já hned na úvod našeho setu mu za to neopomenu poděkovat, což obsluhu za barem asi slušně vytáčí a těžko to rozdýchává, při odchodu z klubu pak na to konto na mě něco pokřikují, ale nemám zájem se s těmi vypatlanci bavit. Nicméně set začínáme podle klasického scénáře, který nám po chvilce narušuje obtloustlý čtyřicátník, který nevěří Ryanovi, že ty bicí hraje na živo, že nehraje na playback a tak celý náš set proleží na zemi před kopákem pozorujíc Ryana… pak si ode mě bere mikrofon a několikrát opakuje, že tohle neslyšel ani od Žežulky, no ani se nedivím jestli je pro něj ARAKAIN ta nejrychlejší kapela, hehe. Našemu výstupu přihlíží krom pár kámošů i pár jedinců, kteří nás s opovržením sledují z doplňujícími komentáři… Kabáti z nás asi nebudou, na to tu máme jiný blbečky. Set zakončujeme monstrózně, já házím pivo mezi lidi, které se mi vrací nazpět a Vláďa následně roztříská basu, s kterou hodí o zem. Většina lidí nevěřícně zírá a hází pohledy opovržení, prostě není nad skvělý koncert v plzeňském Parlamentu kam asi hodně dlouho nezavítám.
01.03.13 20:27

KAYWINNET - 294km EP
ASO-NAGA / RESTRICTION - split EP