02.11.17

GETS WORSE - Struggle LP

SEBETVOR #1

Počet stran: 44
Datum vydání: 2015

První číslo nového plzeňského fanzinu SEBETVOR, který si dává za cíl mapovat podzemní dění v západočeské metropoli a přinášet informace o chystaných koncertech, aktivitách. Rozhovory s kapelami, které se chystají odehrát koncert v Plzni atd. Měl by vycházet každý měsíc, tak jsem zvědavý, jestli se to Michalovi podaří udržet. Formát zinu je A4, stránky jsou netradičně secvaknuté nahoře a přelepené izolepou, grafika je vystřihni a nalep, vytištěno na recyklovaném papíře. Vyšlo v nákladu padesát kusů, z toho devatenáct kusů limitovaná edice s fotografií od Matěje Hoška. Začínáme anketou o oblíbených koncertních místech v Plzni, do které se zapojilo několik respondentů. V rozhovorech jsou vyzpovídáni POTMĚ – rap/Praha, dvojrozhovor s německými bandami NAIVE a STATIC ME, které odehrály začátkem dubna koncert v Pohodě a měl ho pod palcem sám vydavatel zinu, IT´S EVERYONE ELSE – slovinské duo se synťákama, samply, noise, křik, naživo to umí pěkně rozjet, jen co je pravda, COUSIN – math-rock/UK, TO – alternativní folk z Chebu, INAU – rap z Kolína, Místní borci – profláklá promotérská grupa, která ráda pořádá divný kapely, nebrání se téměř ničemu. Součástí obsahu jsou i recepty, texty, koláže, seznam chystaných akcí v Plzni, poezie atd. První číslo je do posledního kusu rozebráno, ale nabízí se možnost omrknout ho v elektronické podobě. Odkaz pro stažení zde: http://leteckaposta.cz/136030464.

20.04.15 08:57

ThANX / TŘETÍ STUPEŇ TORTURY – split 10“
BESTHÖVEN / DIS-K47 – split EP