22.05.18 - Praha (007) - MANILLA ROAD (USA), EXORCIZPHOBIA

AC4 ‎– Umeå Hardcore EP
FUCK ON THE BEACH / TERLARANG - split LP
ARMS RACE - New wave of british hardcore LP

KAZIMÍR #5

Počet stran: 96

Recenze na páté číslo Kazimíra je v těchto chvílích, kdy už je venku šesté vydání, dosti neaktuální, ale co srát na to, pár řádků si zaslouží. Formát i grafika zůstává zachována, novinkou je lepená vazba, ale než jsem stačil přelouskat celý fanzine, vypadalo mi několik listů. Časák je rozdělen do pěti sekcí: cesty, kapely, povídky, lidi a recenze. Začínáme cestováním… na několika stránkách se s námi o své zážitky z Evropského tour podělili hardcorový EMPTY HALL OF FAME. Zaznamenáno je zde i poslední evropské tažení punkáčů CLIMAX, který už jsou r.i.p. Martin vtipně sepsal zápisky s česko-slovenského tour tří kapel ANGRY BRIGADE, THALIDOMIDE a SCALP, kde v hlavní roli vystupuje dnes už bývalý člen SCALP Přéma aka lihomet (vlasatý, špinavý lihozemšťan, který komunikuje se svou rodnou planetou skrze pivní lahev). Stejně jako u přechozích čísel i tady nalezneš zápisky s cestování stopem, tentokrát do Francie. Štelca přispěl reportem z Monster bash festu 2013 a Petra přihodila psaní o Killed system festivalu téhož roku. Následující kapitolou jsou rozhovory s kapelami. Vyzpovídanými byli d-takt válečníci z Barcelony INSTINTO, nejpodivnějším rozhovorem, je ten s teplickými BOB. Nevím, jestli je to tím, že se rozhovor odehrál přes diktafon, ale často mám takový pocit, že dotázaní nechápou otázku. Další rozhovory jsou s kapelami: DANNY TREJO - parádní fast/hc-punk z Itálie, liberecká stálice FASTERATU, hc-punková AORTA z Brandýse na Labem a na závěr italští NOWHITERAG, jejichž poslední deska “Daghdéinter“ je neúprosná punková palba a její grafické zpracování je na jedničku, pokud ještě nemáš svoji kopii, tak po ni šáhni. Při čtení post-apokalyptická povídky Torsten přichází prostor pro tvojí fantazii, tím se pozvolna přehupujeme k další sekci “lidi“, kde najdeš několik rozhovorů s jednotlivci jako Yvon (FNB Plzeň), Saon (Graffiti, lezení na komíny, focení), Jan Švankmajer (režisér, scénárista), Brian D. (zpěv CATHRASIS), Albi (ex- G.U.R., Triste bufon anti company, FNB Liberec). Závěrem několik recenzí na nahrávky, ziny a článek o GMO, tedy geneticky modifikované organismy.

13.07.15 10:57

KAYWINNET - 294km EP
ASO-NAGA / RESTRICTION - split EP