02.11.17

GETS WORSE - Struggle LP
Počet stran: 56

Comics punk fanzine s pořadovým číslem dva je tu a pokračuje ve stejném duchu jako jeho o rok mladší bráška. Kvalitní tisk a lesklá barevná obálka jsou samozřejmostí. I přes to, že má nový ELENS něco před padesát stran, dá se v klidu přelouskat na jeden zátah.  Začneme tím, co mě bavilo z celého čísla nejvíc. Rozhovor s ALIUSTERRA, novější brněnská kapela, která produkuje punkrock se silným závanem anarcho-punk kapel, let minulých. Neméně dobrý je rozhovor s ořechovským ŠKODA 120, jejichž poslední nahrávky “Samorost“ a materiál na split EP s CARL GUT jsou výborný! Povídání s Pavlem aka PHR bossem, tě asi moc nepřekvapí, ale je super, že tenhle týpek si pořád stojí za svým a neuhne ani o píď! Do kolen mě poslal několikastránkový komiks, v němž najdeš perly jako anděl “punkiel“ nebo “Zahanbit se nenechali ani crusteři. Naládovali své drsné nábojáky crustovou municí a vyrazili do ulic hájit hrubou pravdu jak je raw punk sám“ a i samotné rozuzlení příběhu je super! Zbytek čísla jsem pročetl bez většího vzruchu, krom toho co už jsem zmínil, tu najdeš články na různá témata, odlehčení v podobě křížovek, rozhory se ska-punkem VYSOKÉ NAPĚTÍ, HANOI  - hardcore z Maďarska a Izraelskými punx TOTAL KOMPLET, report z brněnského koncertu PESTPOCKEN a ke konci ještě pár recenzí. Po dočtení časáku ve mně zůstává pocit, že tady vítězí zpracování nad obsahem, ale je to jen můj pocit, nejlepší bude si to ověřit sám.

20.04.15 08:54

ThANX / TŘETÍ STUPEŇ TORTURY – split 10“
BESTHÖVEN / DIS-K47 – split EP