RAGEOUS INTENT / HORSE BASTARD - split EP
DEAN DIRG - Verpisst LP
ARNOxDUEBEL / DISPARO! - split EP

BURYZONE #18

Počet stran: 87
Datum vydání: 2012

S osmnáctým číslem Ostravského plátku Buryzone, přišlo i jubileum, patnáct let od vydání prvního čísla, k této příležitosti proběhnul koncert 6MAS a INNOXIA CORPORA, kde jinde než v Ostravě. Stejně jako v minulém čísle i tady najdeš spoustu rozhovorů, napočítal jsem jich rovných patnáct, náhoda nebo promyšlený tah, hehe. Z těch co mi bavili nejvíce je povídání s Čertem/GRIDE, slovenský uragán IDIOT´S PARADE, z Brna a okolí vyzpovídání čtyři mušketýři TUMMO, V DOBĚ MORU, PHR records a 6MAS, čtivé je i povídání s polskými crustery STREGESTI nebo dalšími Slováky ČAD a VANDALI, nejvíc mě potěšil rozhovor s power-violence duem PRÜGELKNABE! Následují recenze o které se postaralo kvarteto Bury, Bidzi, Kywi a Roman a věř, že nikoho nešetřili, hehe. Buryzone by nebyl Buryzonem kdyby se v něm neobjevil komiks, který nakreslil stejně jako v předešlém vydání Libor Liberecký, tentokrát SLAYER poslali Ostravu pod zem. Role vypravěčů peprných zážitků z cestování, hraní a kalení vybalili KONFIDENT, kteří jeli tour po Mexiku, tuzemské tour UP!GREAT v kterém je znát, že kapela se pohybuje v jiných vodách, vtipně, čtivě je naservírované Fekal gastro european tour 2012 v podání gore-grindového dua SPASM a GUTALAX, o kraslicích a pomlázkách se rozepsali HIROSHIMA NIGHTMARE neboli velikonoční mini-tour a poslední dvou stránku obstarávají MALIGNANT TUMOUR, kteří si zahráli na SWR metal festu v Portugalsku. To je z obsahu osmnáctky ve zkratce vše a nesmím zapomenout zmínit pevnou vazbu a profi-tisk.
08.03.13 18:08

PREDČASNÁ VZBURA #10 zine
MEDICATION TIME / MENTAL TENSION – split EP