BLOODY PHOENIX / SEITAN - split EP
INSOMNIA ISTERICA / GROSSEL - split EP

Black block dog #2

Počet stran: cca 55
Datum vydání: 2012

Druhé číslo totálně nadšeneckého plátku Black block dog je tu! Kromě klasického časáku, který vyšel v devadesáti kusovém nákladu, vyšla i dvaceti pěti kusová limitovaná edice s přiloženou kazetou OSAWATOMIE v papírovém sáčku na psí hovna a v luxusní obálce s potiskem, kde je obrácený pentagram a v něm psí hlava, bomba! Krom toho vyšla i pěti kusová super limit edice “Blondie birthday edition“. Styl celého zinu je stejně jako první číslo totální vystřihni/nalep as fuck s ještě brutálnějšími obrázky a kolážemi. Občas jsem se přistihnul, že místo čtení koukám na grafiku. Co se obsahu týče, na začátek najdeš “anketu“ nebo spíš recenze na nejoblíbenější kompilace od různých lidí. Podle názvu neznám snad ani jednu kompilaci, ale recky jsou psané, tak poutavě, že mi to přijde jako, když se píše o mé oblíbené kapele a tenhle pocit mám snad u všech recenzí v tomhle čísle pozitivní/nadšený přístup! Parádní, krátký, výstižný recenze jsou od Džonyho Duháka na jeho troj-stránce. Krom té přehršle recenzí se dočteš o mini-tour REMEK s PAPERPLANECRASH, článek o “unabomberovy“ TEDu KACZYNSKY a já se konečně dozvídám po kom si dala jméno má oblíbená ruská kapela. Další článek se  věnuje tématu “Mít psa v Íránu“, skoro až neskutečné. Dále rozhovor s UNBROKEN, který už sis před časem mohl přečíst na Czechcore, ale vůbec mi nevadí přečíst si ho podruhé, navíc takhle z papíru si toho víc zapamatuji, pokračujeme s převzatým rozhovorem s PALATKA, vzpomínkový report na koncert IN/HUMANITY a PALATKA v Brně, léta páně 1997, kterého se zhostil Filip hell, převzatý rozhovor s McPheetersem z legendárních BORN AGAINST, navazuje povídání o labelu VERMIFORM. Rozhovory v tohle čísle uzavírá ten ze seriálu vyzpovídej REMEK, tentokrát přišel na řadu Šaman stejně jako v minulém čísle kdy byl vyzpovídán Marek mě tenhle rozhovor baví nejvíc. Přidej několik recenzí proložených různě mezi články/rozhovory a máš kompletní obsah druhého čísla. Na závěr bych chtěl říct, že stejně jako v prvním čísle se zde píše o kapelách, které buď neznám nebo nejsou úplně moje krevní skupina, ale je to napsaný poutavou formou, takže mě to baví a o parádním zpracování nemluvě.
30.08.12 22:35

**************************************
**************************************