ARCHA BLÁZNŮ

NBDY / PAREGORIK - collaboration "flexi" EP
HAZARDOUS WASTE - Another warning EP
DS-13 - Vad Vet Vi Om Kriget? LP

WAARFACE – Accepted as truth

Samostatný čtyř-skladbový sedmi palec "Accepted as truth" od amíků WAARFACE...

Kurva, WAARFACE, kde už jsem tohle jméno kapely slyšel? Chvilku jsem si lámal hlavu, ale marně. Problém vyřešen, až po zabroušení na Discogs, to už jsem najednou chytrej jak rádio a říkám si…  no, jo ty vole, vždyť jim vyšlo split EP s Švédy KRONISK MISANTROPI a ještě ho mam trestuhodně doma. No nic, tak jdeme na to! WAARFACE je novější pětičlenná kapela z Amerického Austinu (Texas), jejíž členové prošli kapelami jako DOOM SIREN, NIGHT SIEGE, CRONIS, CARRION DECAY a GAFF. Sedmi-palec “Accepted as truth“ je jejich druhý vinylový zářez, který vyšel stejně jako předchozí nahrávka na Phobia records. Netrpělivě pokládám desku na gramofon a čekám, jaká smršť se přižene tentokrát. Po krátkém očuchávacím začátku se rozjede hrubý d-beat/crust válec, který nemá daleko k WORLD BURNS TO DEATH, což vzhledem k tomu odkud kapela pochází, nebude náhoda. Na každé straně najdeš po dvou kusech, které po většinu času pádí jako splašený kůň a tak není divu, že si podupávám kopýtkem. Místy můžeš postřehnout kratičký přechod do klusu a to nejčastěji metalovým výbrusem či těžkotonážní pasáží ala WARCOLLAPSE a to já můžu, rozhodně nic co by narušovalo oboustranně vyváženou nahrávku, kterou neustále obracím znovu a znovu. Příště až na mě někdo vybafne s nahrávkou WAARFACE, tak budu dozajista vědět, odkud vítr fouká a to i bez nápovědy. Černý vinyl s orazítkovanými středovými kolečky je ukryt v kresleném, barevném obalu, který nám odkrývá tvář války v celé své kráse. Na zadní straně kresba s debutní demo nahrávky, názvy jednotlivých songů, kde se nahrávalo, kdo obstaral artwork a logo vydavatele. Jediným mínusem je absence textů. Deska je stále k mání u Phobia records a taktéž je volně k poslechu na bandcamp, tak ji zkus!

01.01.17 17:11

EXISTENCE #1/2017 zine
LIKVIDÁTOR komiks